Tuesday, April 19, 2011

SPA oh SPA

Dah lama aku tak memanjakan badan2 ku dgn massage or urutan hehehheehe...so aku plan time golden week ni bolehla gi spa...Japan cuti panjang ...aku follow Japan cuti baru aku leh cuti dengan bebas sikit...nothing to do at home...lagipon hubby dah start new job...so tak leh la nak kacau dia pula ...ganbatte ye b!
Biasa aku selalu berspa dgn member2 aku masa study di UM then continue ke nihon ...we all still keep in touch...ini la  kawan2 aku yang memahami aku....kalau setakat di ofis tuh hanya sesuai utk kerja saja not  more than that.......
Aku plan nak gi serenity spa di Bangi....dekat senang dan tambahan pula ada promotion 2 pax RM300 for 4 steps....so seorg dalam RM150...lagipon ni member aku si Marlis yang request tolong carikan yang murah2 sikit...budget around RM150 ajer...so okla...4 steps lagi tu.......aku tgh nak kumpulkan ahli lagi ramai lagi best.......yosh....tak sabar nak berspa!
ni la rupa serenity spa di Bangi tu...credit to google

No comments:

Post a Comment