Thursday, June 2, 2011

SK2 ....shop....

Semalam tamatle riwayat sebotol SKII yg telah dibelikan oleh beloved hubby masa my birthday....huuhuhu...actually dah lama aku kasi hint supaya belikan yang baru....and today...my hubby ajak gi beli yuhuuuu....best2.....after work we went to alamanda.....thanks dear!
Got voucher RM30 and don't know nak beli apa......laterla think first. Aku ni mana boleh rush kalau nak beli barang sebab amat teliti dan cerewet hehhehehe especially baju ke kasut ke......biasala kalau aku guna satu brand....aku stick pada brand tu ajer....
Then we pergi makan2 before go to shop. Temankan hubby gi shop......sampaije shop he meet his partner and diskusi about their shop....aku penunggu setia dok senyap2 di suatu sudut sambil baca paper yg entah zaman bila punya paper hehehehehhe......then habis paper tu semua aku katam...tak tahu nak buat apa dah...on akunye music player...before balik aku, hubby gan partnership dia gi lepak kat kedai makan sambil minum air.....sampai pukul 12pagi.....mata pon dah tertutup buka tertutup buka ajer.....balikla....gantoks sangat...terus zzzzzzzzzzzzzzzz........

No comments:

Post a Comment