Monday, May 30, 2011

Cuti sekolah again!

Today startle cuti sekolah....bestnye jalan tak jem...sesuatu yang tidak terucap hehehehheh sebab tak jem....itulah sebab utama kenapa aku mencari kerja di cyberjaya....huhuhu..alhamdulillah...
My little shaqeel and shabil seronok berada di kampung bersama atok dan wan mereka sehingga ayah dan ibu nak balik pon buat dunno ajer huhuhuhu...takpela aku kasi chance pada sha sha menghabiskan seminggu di kampung and another one week wajib ikut kita orang balik ke Puchong semula. Bosan tak ada Sha Sha sebab bangun pagi2 aku tak membebel.....bising2...kalau ada diorang akule yg paling bising kejut bangun mandi pakai baju semuala aku ...tuhle pasal kalau aku tak bising tak sah...hahahha ni cuma tinggal berdua dengan mr hubby, aku tengok dia ...dia tengok aku ahahahhahahha....tidak bersuara.....tambah2 suara aku hilang ni sakit tekak....kasi isyaratjela ...huhuhu...

No comments:

Post a Comment