Friday, February 18, 2011

Aku, dram, study, enjoy+enjoy

Aku mmg suke muzik....bangun pagi mesti on kan apa2 yg berkaitan dgn muzik seperti radio ke TV ke apa2 jerla...takpon radio original hehhehehhe....aku nyanyi la tuh..especially masa study di Japan...mmg wajib on TV or hifi sebagai pemangkin utk kasi semangat bangun pagile konon2 hahhahaha...what everla Shida....sampai akunye jejaka idaman pon mesti pandai nyanyi and pandai main alat muzik...antara criteria yg wajib masa tuhla....tapi mmg lelaki idaman aku pandai nyanyi and main gitarpon......skrg dah jadi hubby dah....alhamdulillah dapat gak memenuhi salah satu criteria aku..boleh dikatakan setiap minggu memang akan gi karaoke la....karaoke sampai suara serak2 takpon hilang suara...bestnye time tu....enjoy!study!enjoy!enjoy!...enjoy yg lebih.Masa aku kat sana juga aku teringin nak belajar dram...sampai sanggup beli dram lagi....hehehhe tgkle gambar aku bersama dram aku tuh...eksyenje lebih tuh...hahhhhahaha siap beli buku and CD lagi utk belajar sendiri...betapa bersungguh2nye aku......bak kata "nak seribu daya tak nak seribu dalih"...boyfriend aku masa tu (skrg dah jadi hubbyler) pon kasi semangat kat aku utk belajar dram...bolehla tapi skrg dram tuh aku dah campak masuk store rumah my mom kat Perak hehehhhehehe....tak sempat dah nak enjoy cam dulu2 tapi puas la sbb dah puas enjoy. Now aku plan nak hantar my kids utk ambil class muzik ke...main alat muzik....mmmmm...walaupon ibu diorg tak sampai kemana dgn dram...hopefully anak2 aku akan menyambung perjuangan ibu mereka...yosh ganbare sha sha chan!

No comments:

Post a Comment