Saturday, February 26, 2011

Shaqeel...shaqeel...ku

Something happened yesterday...aku jadi panic...ini semua sebab shaqeel anak aku yang sememang tak mahu dgr ckp...biasa kalau hantar dia pergi sekolah dan pick up from transit diala yang akan open bonet kete masukkan beg sekolah dia yang ada 3 beg..one for sek kebangsaan PU2, satu sekolah agama kafa and satu lagi untuk beg transit dia...ni baru seorg sekolah...dah ada 3 beg...nanti shabil sekolah ....+3 lagi....mak aiii...then smlm masa pick they all and dah parked kete. shaqeel seperti rutin dia akan open bonet...aduh...mmg aku tak nampak sbb dia kat belakang...then masa dia tutup bonet tangan dia terkepit...aku ingat sikitje...then tgk2 mcm tulang patah je...aku dah panic apa nak buat call hubby la....hubby menjerit......aku tak ckp byk sbb dah panic dan mmg aku takleh tgk sgt jari shaqeel nanti aku lagi le...then terus letak call then bawa terus gi hospital hubby call balik ckp bawa gi kecemasan hospital putrajaya....then akupon bawa entahle...tak boleh fikir...shaqeel pula menangisje dlm kete....aku dah tgh drive takleh nak focus...shabil pon sama urusai....hubby call balik then ckp he wait me at petronas LDP...okla....sampaije petronas...terus hubby masuk kete dan tenangkan shaqeel..hubby mmg seorg yang caring, penyayang walaupon dia susah nak tunjukkan sifat2 dia tuh...tuhle aku sayang sgt kat hubby ni..akule yg kena drive...lagipon aku nak isi petrol.....dahle lupe jalan nak ke putrajaya hospital jalanje la....redahje...ala setakat putrajaya...pusing2 kat situ juga hehheeh nasib baik la aku ni mmg co-pilot yg bagus hahhahahhhaa sng ingat jalan....nampakje sign BOMBA...dah dekat ni...terus...masuk kecemasan...opppsss..ter masuk ke dewan bersalin akakakkakakka...maklumle anak2 aku dua2 delivered kat putrajaya....turun ke bawah balik...masuk ke unit kecemasan..aku dropkan hubby and shaqeel then pergi park kete gan shabil..



Yang peliknye...tadi beria2 nangis...aku tgk relaxje pulak.....lama juga menunggu untuk jumpa doc ni...aku tgk ramainye gaijin ...ada black..ada mcm myanmar..semua mcm tangan berbalutje...patah kot..bergaduhke accident ke hehheheh lantak korgla kan..atlast shaqeel afif pon dipanggil masuk jumpa doctor...doc suruh dia gerakkan ibu jari dia...mmmm senangje dia gerakkan...hish..aku yg panic dibuatnye..itule shaqeel afif...kalau terluka tangan sikitje...melalak mcm terpotongje jari hehhhehheheh...shaqeel mukaje nampak ganas...tapi penakut ..ihiks!

2 comments:

  1. hush, buat cuak je..ingatkan patah tangan...nampak je mcm ganas si shaq tu, rupanya penakut gak...hehe...

    ReplyDelete
  2. mmg cuak abis wei...sabarjerla aku..so hari ni dia cuak nak buka bonet ahahhahahha

    ReplyDelete