Friday, February 18, 2011

Pearl Haya

Talk about Pearl Haya...mmg paling best pernah aku pakai tudung....sangat manzoku!puas hati...thanks Pearl Haya!You make my life perfect hehheeehhehe...macam mana aku dapat tahu pasal pearl haya ni.....through website...aku mmg like browse internet and memang suke shopping online...then one day tuh terbrowse pearl haya...design pearl haya mmg uniq some more material dia mmg kualiti......kalau nak tahu go to this website:
http://pearlhaya.com/zen/

One day aku amik off...dah mmg time tu akunye kepala macam nak meletup...stress penat...byk benda yg fikir...then aku decide to do my theraphy la...hehehhe paham2 jerla woman theraphy is shopping ...heaven!Aku plan ke Pearl Haya...tak tahu jalan lagi siap call pearl haya 2 ~3 kali...section 7 shah alam...sampai ke icity hahahhahaha...then aku nampak jakel, ariani...but tak nampak pon pearl haya...call lagi...at last sampai juga di butik pearl haya....first aku masuk...waaaa.......mmg high class butik...i luv it!mata jadi rambang...semua nampak cantik marvelous cun hehehhehe..tak boleh membayangkan betapa mmmmm tak terkata hehhehe...very friendly sales girl dia...semua tudung aku try ahahhahaahha...syria...pon cantik..yg ada awning pon cantik..pusing punya pusing...tak sedar aku dah grabbed 4pcs.terus gi bayarla....if tunggu2 lagi sure 10 dah tentu ehehehhehe......so siap buat member card and got 10% off...yatta....almost 400 spend for tudung only....kalau hubby tahu....hehehheheh sure membebel......rahsia between aku and pearl ....harga dia not bad gak tapi mmg puas hati sgt2 la...berbaloi-baloi..

No comments:

Post a Comment