Friday, February 18, 2011

Hubby besday 28 Jan 2011

Lama tak update blog ni...lupe nak update hubby besday hehehhe...waza waza amik halfday gi midvalley utk belikan "something" for him...adeh...tsukareta...janji gan Ida pukul 12.30 sampai sana...pusing punya pusing cari parking....aduhai...takes almost 1 hour to park my car...betul la kata Ida kalau friday semua org nak gi sana shopping gamaknye...mmm rasanye on 28/1 tuh dah masuk gaji tuhle pasal penuh..takper la, B no tameni nande mo suru hehehhehhe.....lega lepas selamat park kete, bergegas cari entrance...kuar2 je nampak coach...hehehhe aku dah kuar kat garden laks...takperla just called Ida...then dia kata tunggu aku kat situ...aku pon lepakle atas sofa...lega...lenguh kaki pon ada...nasib baik Ida cepat dan pantas...then kitaorg gerak la ke zara...mmg aku plan nak gi zara sbb nak belikan "something" from zara....sampaije satu hal lagi...yg aku nak tuh takde adeh yg ada semuanye tak worth it kalau aku beli.......pening kepala....then Ida pon dah nak kena masuk kije balik....anyway Ida...arigatoune...

Akupon jalan le sorang2 pusing sana sini kat mid valley tuh...nak cari "something"....hampir semua kedai aku masuk...last2 aku masuk metrojaya....mmmm...mmg heaven yek masuk metrojaya ni...maklumle kan wanita takleh dipisahkan dari shopping...shopping ni ibarat theraphy for woman....setuju tak korang?sambil aku cari2 tiba2 aku dapat panggilan dari B...dia tanya kat mana ni?aku ckple tgh shopping....then siap pesan jgn membazir duit ekekekkeek...alahai B....sekali setahun je pon...sibukje...ok stop. Nasib menyebelahi aku sbb aku terjumpa "something" ...aku amikje...sbb jam dah tunjuk pukul 3.30 kalau lambat nanti sure jem gile jalan.....aku check dulu okke ada defect ke...mmm cun!mmg handsome kalau B pakai hehehhe...ni ikhlas ni....


Dah finish 1 task...on d way nampak laks mph....nak cari card laks ni....nasib baik semua ada di mph....dapat card yg sesuai...and tochude sempat gak beli hadiah besday utk ako-chan...anak Yani....rembatje then bayar2 blah...dahle tak lunch lapar gilest...takpela....berkorban apa saja ekekekkek...

kuar dari mid valley mmg rasa lega amat2 yela...paham2jela kan ramai org...adeh ...pening kepala..sbb aku mmg tak suka tmpt2 crowded ni.....then akupon kuar ikut mana entah...tiba2 dah ada di sri petaling....nasib baik jalan ni aku familiar kalau tak...sangkutle aku....berjaya sampai ke puchong kembali...singgah bandar puteri to buy cake laks....last year beli cake secret recipe...this time nak try bakery cottage..sbb tak pernah beli bakery cottage nye cake...oishi kadoka shiranai kedo....try jela...looks oishi...muahh..yummi...biasala kalau perut lapar semua sedap dimata je....ada 20% discount lagi yatta!...sbb branch kat bandar puteri ni baru open so..bykle discount dapat...sebelahje gan secret recipe....then singgah juga secret recipe utk makan...cannot tahan anymore macam dah masuk hangin je...makan2 dgn kusyuk sekali alhamdulillah kenyang....

Gerak balik ke rumah ....pick up shaqeel kat sekolah agama dia...sbb awal so amik dia dulu la.....masa tunggu tu sempatla masukkan hadiah dalam box gan tulis card siap lengkap...mmg multitasking sungguh hehehehe......completed!Call hubby soh balik awal....luv u...

Sampai rumah siap pesan kat kanak2 riang berdua tu...nanti ayah balik kita buat surprise...siap test nyanyi lagu happy besday lagi ahahhahahha...sporting tol anak2 aku....hubby kol 6 je dah terus balik katanye...sementara tuh gi take shower....then masa solat asar tu....tiba2...hubby balik masuk umah senyap2 ekekekeke...yg si shaqeel tuh nak inform but tgh solat hehehehe...abihje solat...terusje shaqeel ckp...ibu, ayah dah balikle hehhehehe takleh nak nyanyi ahahhahahaha no surprise....hubby gelak sakan.....cepat2 soh hubby mandi then bermulala upacara memotong cake hehehehheh yummi.......mmg sedap...my kids suke.....bgle gift to hubby....first hubby tanya..how much?adeh...i answered...only 1 hehehhehehe...hubby try pakai....ah....mmg menepati citarasa ku....dalam hati...mmg kakkoiiiiiiiii!!!








No comments:

Post a Comment